loading...

آس چارتر

بازدید : 0
يکشنبه 30 ارديبهشت 1403 زمان : 12:25

سروش روز

مردم ایران باستان به شادترین مردم در جهان معروف بوده اند، در آئین و فرهنگ مردم ایران از گذشتگان دور به بهانه‌های مختلف جشن ها و مراسمات مختلفی را برگزار می کردند. این جشن ها باستانی ایران نماد قدرت و هویت اصیل ایرانی می باشند. یکی از روزهایی که در تقویم باستانی ایران وجود دارد که در میان مردم ایران باستان از اهمین ویژه ای برخوردار بوده است، روز هفدهم فروردین ماه است که به سروش روز و جشن سروشگان معروف است، در این مقاله همراه با آس چارتر باشید تا با این روز در تقویم باستانی ایران بیشتر آشنا شوید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان مشهد کیش را از این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

تاریخچه سروش روز

از گذشته های خیلی دور در تقویم تاریخی ایران باستان هر ماه دارای نامی می باشد، و هر روز از ۳۰ روز یک ماه نیز دارای نام خاص و ویژه‌ای بوده است و در تقویم باستانی هفدهمین روز هر ماه سروش به معنای وخش ایزدی یا الهام و وحی نام دارد. ایرانیان باستان این روز را به برگزاری جشن سروشگان می پرداختند. از دیرباز جشن سروشگان یا سروش روز در بین تمام قوم و مذاهب مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و مردم در این روز به نیایشگاه ها رفته و به نیایش خداوند می پرداختند. سروش یکی از ایزدان ایرانیان باستان بوده است، سروش به معنای پیام آور خداوند و نگاهبان بیداری است، برای اولین بار عبادت پروردگار و نیایش امشاسپندان و آداب جشن سروشگان را به مردم ایران باستان آموخت و مردم را برای نیایش فرا خواند.

بازدید : 5
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 15:59

خانه ملاصدرا

خانه تاریخی ملاصدرا از دیگر بناهای تاریخی شهر قم است، این خانه تاریخی در منتهی الیه غرب روستای کهک در محله چال حمام واقع شده است، قدمت این خانه تاریخی به دوره صفویه بازمی‌ گردد، خانه تاریخی ملاصدرا دارای معماری سنتی ایرانی به سبک خانه های مناطق گرمسیری ساخته شده است، خانه تاریخی ملاصدرا دارای سقفی بلند و پوشش گنبدی و دیوارهایی با تزئینات گچ بری شده و یک باغ بسیار زیبا در داخل حیاط آن، قناتی پر آب در قسمت شرقی خانه، هشت اتاق و 1 شبستان می باشد در سال ۱۳۷۷ شمسی این خانه مورد مرمت قرار گرفت. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما لحظه آخری شیراز تهران را در این سامانه براحتی دریافت نمایید.

بازدید : 1
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 13:23

غار چال نخجیر، غار زنده دنیا

در این مقاله از اس چارتر قصد داریم یکی از غارهای زیبا در استان مرکزی و در میان راه دلیجان به نراق را به شما معرفی کنیم ، غار چال نخجیر در یک منطقه ای به نام چال نخجیر در دامنه کوه تخت قرار دارد ، حدود 95 درصد از دیواره های این غار پوشیده از رسوبات اهکی هستند که بقیه ان از سنگ است در ادامه به معرفی کامل این غار خواهیم پرداخت.

آس چارتر ارائه دهنده ارزان ترین قیمت بلیط چارتر همراه همیشگی سفرهای شما عزیزان میباشد.

ویژگی های این غار چال نخجیر

از سری ویژگی هایی که این غار دارد می توانیم به نهشته های بزرگ کاج اشاره کنیم ، همچنین تهویه ی طبیعی هوای درون غار در فصل های تابستان و زمستان که در تابستان خنک و در زمستان گرم می باشد موجب شده تا بازدیدکنندگان احساس کمبود اکسیژن نکنند شما نیز میتوانید با تهیه ی بلیط چارتر اغا جاری تهران از این غار دیدن فرمایید.

بازدید : 1
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 15:18

نحوه خروج از کشور بدون داشتن کارت پایان خدمت

دریافت گذرنامه یکی از شرایط الزامی برای خروج از کشور است. اما طبق قوانین کشور، آقایان به منظور خروج از کشور و دریافت گذرنامه باید کارت پایان خدمت سربازی داشته باشند. این مسئله برای بسیاری از افرادی که هنوز به خدمت سربازی اعزام نشده اند و مشمول هستند، به نظر دشوار بوده اما طبق شروطی امکان پذیر است.

مشمولان با آگاهی از شرایط خروج از کشور بدون پایان خدمت می توانند با ارائه مدارک لازم، گذرنامه خود را دریافت کرده و طبق قوانین و زمان تعیین شده به خارج از کشور سفر کنند. در این مطلب شرایط خروج از کشور مشمولان را بررسی خواهیم کرد. حتماً شما نیز در دور و اطراف خود کسانی را دیده اید که به جهت اینکه دوره سربازی خود را به اتمام نرسانده و کارت پایان خدمت خود را دریافت نکرده اند، مجاز به دریافت گذرنامه و خروج از کشور نیستند. این افراد می توانند از راه های قانونی دیگری که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، برای دریافت گذرنامه خود اقدام کنند. بر این اساس می توان گفت که تجربه یک سفر خارجی بدون کارت پایان خدمت دیگر یک رویا نیست و در شرایطی نیز می توان بدون دریافت این کارت، برای یک سفر خارجی برنامه ریزی کرد. اما آیا می دانید برای فراهم کردن این شرایط می بایست چه چیزهایی را آماده کنید؟ در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری همراه باشید.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 17:10

سفر به سرزمین خورشید تابان

کشور ژاپن یکی از کشورهای آسیایی که در شرق آسیا قرار دارد، این کشور سرزمینی بی‌ نهایت زیبا و جادویی که دارای سه هزار جزیره در شرق چین و در اقیانوس آرام است. کشور ژاپن سرزمینی تاریخی که دارای قدمت تاریخی بسیار زیادی می باشد ژاپن دارای تعداد زیادی قلعه و برج زیباست، علاوه بر بناها و آثار تاریخی این کشور دارای طبیعتی زیبا و سرسبز که دارای درختان گیلاس زیادی می باشد همچنین بسیاری از آثار تاریخی با ارزش در این کشور در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در این مقاله همراه با آس چارتر باشید تا با این کشور زیبا و رویایی آشنا شوید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری تهران توکیو را از این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

معرفی سرزمین خورشید تابان

کشور خورشید تابان با تاریخ کهن و فرهنگ غنی که دارای قدمتی طولانی است و می توان گفت قدمت آن به دوران پساپارینه سنگی باز می گردد، این کشور امروزه به تکنولوژی پیشرفته اش در سراسر دنیا مشهور است. کشور ژاپن دارای جزایر بسیار زیادی می باشد که بزگترین آنها جزایر هونشو، هوکایدو، شیکوکو می باشد که حدود 97 درصد خشکی‌های ژاپن را تشکیل می دهند. کوه فوجی نیز یکی از بلندترین کوه های آتشفشانی در این کشور است و می توان گفت این کشور بخاطر داشتن کوه های آتشفشانی بسیار زیاد یکی از زلزله خیزترین کشورها می باشد که در سال حدود 1500 زمین لرزه در آن رخ می دهد، ژاپن کشوری پهناور با وسعتی بسیار زیاد که دارای 8 هزار شهر و 3 هزارجزیره می باشد، کشور ژاپن دارای معماری بی نظیر و با شکوهی می باشد.

بازدید : 1
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 17:31

رستوران‌ ها و کافه های کانلیکا

در روستای زیبای کانلیکا به دلیل وجود گردشگران و توریست های بسیار زیادی که به آن سفر می کنند، روستوران ها و کافه هایی لوکسی وجود دارد که می توانید در حین بازدید از روستا و جاذبه های آن در کافه ها و رستوران های ساعاتی را به خوردن غذاهای خوشمزه و محلی استانبول سپری کنید و از آن لذت ببرید، از رستوران های این روستا می توان به رستوران قدیمی تاج که خوشمزه ترین غذاهای دریایی و همچنین خرما بستنی نیز از معروف ترین دسرهای خوشمزه در این رستوران می باشد، رستوران بهار دوم نیز از دیگر رستوران های این روستا است، گوشت بره تنوری، غذای سلطانی، کاسرول گوشتی/گیاهی، نان پیتای ترد و لاماکون از جمله غذاهای خوشمزه این رستوران است که توسط آتش زغال سنگ طبخ می شود، توصیه می کنیم غذاهای این رستوران را حتما امتحان کنید، رستوران یاکاموز یک رستوران دریایی است که ماهی‌های کبابی آن نظیر ماهی باس و ماهی آنچوی از معروف ترین غذاهای این رستوران است، همچنین صبحانه‌های لذیذ این رستوران مانند: پنیر وان گیاهی، تولوم ارزینکن، شیرینی پاچانگا، سیب زمینی سرخ شده و نان شیرینی گرم طرفداران زیادی دارد. رستوران آدا بارو نیز از رستوران هایی است که در یک باغ زیبا قرار گرفته و منویی از غذاهای غذاهای فست‌فودی همچون: همبرگر، رپ، سالاد تا پاستا، فاجیتا و غذاهای محلی ترکی وجود دارد، این باغ رستوران همچنین مکان مناسبی برای انواع مراسم های بزرگ مثل جشن عقد، نامزدی، تولد و ... می باشد. کافه رایفا لانژ نیز کافه ای لاکچری در این روستا می باشد که می توانید بهترین نوشیدنی ها و قهوه اورجینال ترک را در آن سفارش داده و نوش جان کنید.

مسیر دسترسی به روستای کانلیکا

روستای زیبای کانلیکا در 14 کیلومتری شهر استانبول قرار دارد، شما می توانید برای رسیدن به این روستای ساحلی از طریق دریا، مترو ویا تاکسی استفاده کنید و با طی مسافتی خود را به این روستای زیبا برسانید و ازآن دیدن کنید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری خارجی ارزان در شهر مشهد می باشد.

بهترین فصل سفر به روستای کانلیکا

برای سفر به استانبول و بازدید از روستای زیبا و جذاب کانلیکا می توانید در فصل بهار و زمستان سفر کنید.

بازدید : 4
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 15:32

هتل بین المللی لاله بیستون

هتل پنج ‌ستاره بین ‌المللی لاله بیستون یکی از هتل ‌های کاروانسرایی چهار ایوانی بی‌ نظیر کشور است که در شرق کرمانشاه در دامنه کوه بیستون مقابل میراث جهانی بیستون خودنمایی می‌کند. در این هتل از یک طرف طبیعت کوهستانی پیش چشمتان است و از طرف دیگر کوه فرهاد تراش را مقابل دیدگانتان دارید. با اقامت در این هتل می‌توانید زندگی اعیانی در دوران صفوی را تجربه کنید. همچنین از این هتل دسترسی راحتی به کاخ نیمه‌ تمام ساسانی، پل کهنه، پل کاروانسرای صفوی، کتیبه بیستون، پل خسرو، پرستشگاه پارتی، مجسمه هرکول، طاق بستان و غار شکارچیان دارید. با آس چارتر در ادامه همراه باشید.

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پنج ستاره پارسیان از مجموعه هتل‌های پارسیان ایران است و یکی از بهترین و مجلل ‌ترین هتل‌ های غرب کشور به شمار می‌آید. اگر سفر کاری به کرمانشاه دارید، این هتل را به شما توصیه می‌کنیم چون این هتل انتخابی ایده ‌آل برای کسانی است که کارهای اداری و دانشگاهی دارند. همچنین فاصله کم هتل به فرودگاه، این هتل را به انتخاب فوق ‌العاده‌ای برای این افراد تبدیل کرده است. یکی از امتیازات این هتل رستوران آن است که در طبقه آخر هتل با چشم ‌اندازی از شهر قرار گرفته است و انواع غذاهای خوش‌ طعم ایرانی و فرنگی را برای مسافران هتل سرو می‌کند. آس چارتر یکی از بهترین مراجع ارائه کننده بلیط چارتری کرمانشاه بوده که به راحتی می توانید بلیط هواپیما کیش کرمانشاه خود را از آن تهیه کنید.

بازدید : 9
شنبه 15 ارديبهشت 1403 زمان : 16:05

معرفی ایرلاین معراج

ممکن است برای شما هم جالب توجه باشد که بدانید هواپیماهایی که هر روز از زمین به ان ها نگاه می کنیم از چه شرکت ها و چه مدل هواپیماهایی هستند یا با خرید بلیط چارتر چه نوع هواپیمایی خرید می شود . در این مقاله سعی بر این است تا به معرفی ایرلاین معرفی شرکت هواپیمایی معراج ، کیفیت هواپیمایی معراج و ... بپردازیم . در این مقاله با آس چارتر همراه باشید .

ناوگان هوایی

1.بویینگ

2.ایرباس

شرکت هواپیمایی معراج از سال 1389 مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کرد و مشغول به فعالیت شد . این سازمان به دلیل عدم تاخیر در پروازهای خود بین مسافران بسیار محبوب شده است و به همین دلیل اغلب افرادی که این ایرلاین را برای سفر های داخلی و خارجی انتخاب می کنند. این ایرلاین دارای بلیط چارتری و سیستمی می باشد ..

شرکت هواپیمایی معراج را می توان اولین ایرلاین ایرانی دانست که توانست گواهی صلاحیت جهانی دریافت کند. این گواهی برای نگهداری و تعمیر مناسب هواپیماها ایجاد شده است که معراج دارای این گواهینامه می باشد ..

ادرس دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی معراج :تهران ، میدان آزادی ، ابتدای خیابان محمدعلی جناح ساختمان معراج می باشد .

مقاصد پروازی ایرلاین معراج

تهران

مشهد

اصفهان

کیش

شیراز

کرمانشاه

ترکیه

مالزی

عراق

کویت

امارات

بندرعباس

دزفول

قشم

تبریز

ایرلاین معراج در مسیرهایی مانند مشهد به تهران ، تهران به مشهد ، مشهد به اصفهان ، اصفهان به مشهد و ... دارای بلیط ارزان چارتری می باشد .

بازدید : 6
جمعه 14 ارديبهشت 1403 زمان : 17:34

پیتزای سفینکیونه

پیتزا سفینکیونه (Pizza Sfincione) یک نوع پیتزا سنتی بی‌نظیر ایتالیایی است که به‌خصوص در منطقه سیسیل ایتالیا محبوب است. این پیتزا به طور خاص در شهر پالرمو شهرت دارد. پیتزا سفینکیونه در برابر پیتزا سنتی ناپولی که به‌صورت نازک و خوشمزه سرو می‌شود، ضخیم‌تر و پرفروش‌تر است. پیتزا سفینکیونه با استفاده از یک خمیر خوشمزه و عمدتاً خمیر سنتی سیسیلی تهیه می‌شود. این خمیر معمولاً شامل آرد گندم سفید، روغن‌ زیتون، آب، نمک و مخمر است. خمیر سفینکیونه به‌ صورت مستطیلی با ضخامتی متوسط باز می‌شود و در یک قالب سینی بزرگ قرار می‌گیرد. تاپینگ‌های پیتزا سفینکیونه شامل مواد متنوعی هستند که بر روی خمیر قرار می‌گیرند. معمولاً از سس گوجه‌فرنگی غنی و خوشمزه، پنیر موزارلا، قارچ، سرخ‌کردنی، پیاز، رومی، زیتون، آویشن و پپرونی استفاده می ‌شود. تاپینگ‌های سفینکیونه می‌توانند به‌دلخواه شما تغییر کنند و بسته به سلیقه شما و امکانات موجود تنوع داشته باشند. پیتزا سفینکیونه پس از تهیه تاپینگ‌ها، درون فر قرار می‌گیرد و به مدت‌زمان مناسبی در دمای مناسب پخته می‌شود تا خمیر بپزد و تاپینگ‌ها متلاشی نشوند. در نهایت، پیتزا سفینکیونه باید طلایی و رنگارنگ باشد. پیتزا سفینکیونه با ظاهری خوشمزه و طعمی منحصربه‌فرد، تجربه‌ای متفاوت از پیتزا را به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید این پیتزا را در رستوران‌ها و فروشگاه‌های پیتزا در سیسیل یا در برخی رستوران‌های ایتالیایی در سراسر جهان سفارش دهید یا حتی در خانه به‌صورت خانگی تهیه کنید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما ارزان چارتر خارجی تهران میلان در مشهد می باشد.

پیتزا ورونز

پیتزا ورونز (Pizza Verace) یا همچنین به‌عنوان "پیتزا ناپولیتانا" (Pizza Napoletana) نیز شناخته می‌شود، یک نوع پیتزا سنتی ایتالیایی است که مختص منطقه ناپل در جنوب ایتالیا است. این نوع پیتزا مبتنی بر ترکیبات ساده و طرز تهیه سنتی می‌باشد و از قدمت و تاریخچه طولانی برخوردار است. پیتزا ورونز با استفاده از خمیری نازک و لطیف تهیه می‌شود که با آرد گندم سفید و آب تهیه می‌شود و با مخمر در آن وجود دارد. سپس خمیر به‌صورت دایره‌ای باز می‌شود و روی آن سس گوجه‌فرنگی، پنیر موزارلا، زعفرانی، روغن‌زیتون و ادویه‌های مختلف مانند آویشن، نعناع و سیر قرار می‌گیرد. سپس پیتزا در فر بالا و با حرارت بالا پخته می‌شود تا خمیر نرم شود و تاپینگ‌ها ذوب شوند. یکی از ویژگی‌های بارز پیتزا ورونز این است که از پنیر موزارلا فرانچزی (Mozzarella di Bufala) تهیه می‌شود که از شیر بوفالو ساخته می‌شود و طعم مخصوصی به پیتزا می‌بخشد. پیتزا ورونز با طعم بی‌نظیر و سادگی در ترکیباتش، یک تجربه لذت‌بخش از پیتزا را به علاقه‌مندان می‌دهد. در نواحی ناپلی و در برخی رستوران‌های ایتالیایی در سراسر جهان می‌توانید این نوع پیتزا را مزه کنید.

پیتزا پومودوروپاچنا

پیتزا پومودوروپاچنا (Pizza Pomodoro e Pachino) یک نوع پیتزا سنتی ایتالیایی است که بر پایه مواد اولیه خاصی تهیه می‌شود. نام این پیتزا از دو عنصر اصلی آن به معنای گوجه ‌فرنگی (پومودورو) و نوعی گوجه‌فرنگی خاص به نام "پاکینو" (Pachino) گرفته شده است. پیتزا پومودوروپاچنا معمولاً با خمیر نرم و لطیفی تهیه می‌شود که با استفاده از آرد گندم سفید یا مخلوطی از آرد سفید و گندم کامل تهیه می‌شود. خمیر پیتزا با استفاده از روغن‌ زیتون و آب تهیه می‌شود و پس از استراحت دادن به خمیر تا به‌خوبی بلند شود، به شکل نازکی باز می ‌شود. تاپینگ‌های پیتزا پومودوروپاچنا اصلی‌ترین عنصر آن گوجه‌فرنگی است. از پومودورهای ترش و تازه استفاده می‌شود تا به پیتزا طعم و مزه اصلی خود را ببخشد. همچنین، برخی نسخه‌های پیتزا پومودوروپاچنا ممکن است از پاکینو (گوجه‌فرنگی کوچک و شیرین) استفاده کنند. همچنین، این پیتزا معمولاً با سس گوجه‌فرنگی، پنیر موزارلا، زعفرانی، سیر، پیاز، ریحان و زیتون تازه تزیین می‌شود. پیتزا پومودوروپاچنا با ظاهری رنگارنگ و طعمی متعادل از ترکیب گوجه‌فرنگی تازه و مواد دیگر، علاقه‌مندان به پیتزا را شگفت ‌زده می‌کند.

بازدید : 6
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 13:25

تفریحات دریاچه گهر

طبیعت‌گردی: این منطقه خود به تنهایی یک مقصد طبیعت‌گردی مطلوب است. از کاشانه خانه خارج شده و به تماشای مناظر خیره می‌شوید. طبیعت‌گردی در اطراف این دریاچه، از ارتفاعات کوهستانی تا آبهای آرام دریاچه گهر آغاز می‌شود.

قایق‌سواری: اگرچه ممکن است در حال حاضر قایقی در دریاچه گهر دورود دیده نشود، اما شنیده‌ایم که قایق‌سواری در این دریاچه ممکن است باشد. این تجربه می‌تواند با قایق‌سواری در دریاچه‌های دیگر قابل مقایسه باشد. حتی اگر نه، احتمالاً می‌توان این تفریح را در دیگر دریاچه‌های مجاور ادامه داد.بلیط هواپیما نهران اهواز را از سایت اس چارتر رزرو کنید.

ماهیگیری: دریاچه گهر دورود یک منطقه معروف برای ماهیگیری است. انواع مختلفی از ماهیان قزل‌آلا، سیاهی، زردپری و مارآبی در این دریاچه زیستگاه دارند. با مجوز ماهیگیری، می‌توانید این تجربه را به یادگار ببرید.

عکاسی: زیبایی طبیعی این منطقه، به خصوص دریاچه گهر، آن را به یک مقصد عالی برای عکاسی تبدیل کرده است. رنگ‌های روشن آبی دریاچه، سبزیجات اطراف و کوه‌های اطراف، اینجا را به یک مکان فوق‌العاده برای گرفتن عکس‌های زیبا تبدیل کرده است.

کوهنوردی: با پوشیدن کفش کوهنوردی و لباس‌های گرم، می‌توانید به کوهستان‌های اطراف دریاچه صعود کنید. این تجربه نه تنها به شما امکان مشاهده مناظر خیره‌کننده را می‌دهد بلکه احساس آزادی و نزدیکی به طبیعت را نیز به شما ارائه می‌دهد.

به‌علاوه، توصیه می‌شود که در فصل‌هایی از سال مانند اواخر بهار تا اواسط تابستان، این تجربه را آغاز کنید تا از آب هوای تازه و خوش آب و هوا بهره‌مند شوید و لحظاتی لذت‌بخش را در این منطقه پایگاه بگذارید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 30
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 700
  • بازدید کلی : 700
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی